دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

فراخوانی نقشه های گوگل در Arcgis (به صورت آنلاین)

در این بخش یک اکستنش خیلی جالب و کاربردی برایتان گذاشتم. که از استفاده آن کلی لذت می برید.

با استفاده از اکستنش ArcBruTile شما می توانید بطور مستقیم نقشه های گوگل را در ArcMap فراخوانی کرده و بصورت تلفیقی نقشه های خود را در بستر  نقشه گوگل نمایش دهید.

 

03_resize.png

 

برنامه را از اینجا دانلود کنید (حجم حدود 3 مگابایت) 

فیلم نحوه استفاده از ArcBruTile

 

برای این منظور به ترتیب ذیل عمل کنید:

1- برنامه ArcBruTile 0.2.2 را از لینک زیر دانلود کنید:

2- آنرا مثل هر برنامه دیگر بر روی سیستم خود نصب کنید. (بازدن چند کلید نصب میشود و نیاز به رجیستر کردن آن نیست)

3- پس از نصب، برنامه ArcMap را باز کنید. بر روی نوار ابزار آن رایت کلید کنید. از منوی میانبر ظاهر شده آیتم ArcBruTile را انتخاب کنید. به این صورت نوار ابزار مربوط به ArcBruTile ظاهر میشود.

 

اکستنشن ArcBruTile برنامه ای منحصر به فرد و مجانیست که از سرورهای Googe Map , Bing , OpenStreetMap و ... پشتیبانی میکند.

 

نکته : این نسخه بر روی ArcGIS 9.3 و ArcGIS 10 کار میکند. ( بر روی نسخه های دیگر را هنوز امتحان نکردم)

 

01_resize.png

 

02_resize.png

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 15:59

با سلام
بنده نرم افزار مورد نظر رو نصب کردم ولی در ارک مپ اکستینشن مورد نظر اضافه نشده، الیته ارک جی اس من 10.1 هست لطفا راهنمایی بفرمایید مرسی

سلام دوست عزیز. این نسخه از برنامه مخصوص Arcgis 10.0 طراحی شده است. انشالله نسخه های بالاتر را به زودی آماده و دانلود میکنم.

hossein دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 01:31

سلام مال من 9.3 هست ولی اکستینشن اظاف نشده.

مهدی شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:21

سلام نصب کردم ولی باز نمیکنه حتی براش utm تعریف کردم ولی باز نمکنه ترجمه انگلیسی ارور که میدم میگه صفحه کوچکتر از حد معمول هست آیا اینترنت باید پر سرعت باشه در ضمن یک server سر راه دارم

سلام دوست عزیز. این نسخه از برنامه فقط در ArcGIS 10 و 10.1 کار میکنه. نسخه جدید را به زودی آپلود می کنم.
با تشکر
شمس

hamed پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 08:25

dgh

امیر سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 08:18

ظاهراً اضافه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد