دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

معرفی جهت آشنایی بیشتر

اینجانب محمود شمس
طراح سیستم های GIS
و برنامه ریزی شهری هستم.
برای آشنایی بیشتر لطفاٌ به سایت زیر رجوع کنید:

     http://shams.50webs.com 

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 09:08 http://www.sanctum-pouya.blogsky.com

سلام عزیزم شروع کارت رو بهت تبریک می گم از اینکه اولین نفر بودم خوشحالم.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 10:19

پویا جان از شما بخاطر ارسال اولین نظر تشکر می کنم. کمکی در زمینه کامپیوتر یا GIS از من بر بیاید در خدمت هستم.
با تشکر
شمس
www.shams_gis@yahoo.com

محمد رحمانی چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384 ساعت 10:37

تبریک به اقای شمس
از اینکه درد سر زیاد برای شما ایجاد می کنم بسیار پوزش می خواهم.

ملااحمدی پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 13:23

با عرض سلام و خسته نباشید
من کارشناس gis در شرکت برق هستم می خواستم از اطلاعات شما استفاده کنم و یا شاید ان شاءا.. به بتوانم در خدمت شما در اداره برق نیر باشیم

با عرض سلام و احترام و تشکر از درخواست جنابعالی.
هر کمکی که از من بر میاید در خدمت هستم.
با تشکر
شمس

shams_gis@yahoo.com
shams.50webs.com
09122630488

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد