دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

دانستنیهای GIS و سنجش از دور (RS) و دانلود نرم افزارهای مرتبط

معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن

دانلود کتاب آموزش نرم افزار ArcGIS

دانلود کتاب فارسی

آموزش جامع نرم افزار ArcGIS

 

 

 

ترجمه و تالیف : محمود سلطانیان

 

به فرمت PDF       تعداد صفحات : 170    اندازه فایل : 9.47 مگابایت

 

از اینجا دانلود کنید 

نظرات 7 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 14:57

در مورد برنامه نویسی در این نرم افزار میشه مطلب بزاری؟
در مورد موبایل جی ای اس هم اگه مطلبی دارید لطفا بزارید
من در واحد بروز رسانی gis بندر امام خمینی فعالیت میکنم ایا این تکنولوژی موبایل gis به درد ما میخوره؟

پگاه زمانی پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 12:23

سلام
وبلاگ فوق العاده ای دارید.واقعا اطلاعات جامعی داره.واسه من که خیلی مفیدبود.واقعا ممنون.
یه خواهش.میخوام بدونم ادامه این کتاب رو میزارین؟اگه نمیزارین 1کتابی به من معرفی کنید تا بتونم در زمینه کاربردgisمنابع طبیعی اطلاعات داشته باشم.قبلا arcgis8.3کار کردم و الان میخوام 9.3کارکنم به مشکل خوردم.ممنون میشم

وحید یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 22:37

سلام خسته نباشید
مطلبدرمورد کاربا داده های geographyدرsql
میخواستم اگه داشته باشین ممنون می شم
باتشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 23:23

abolfazl fahimi دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 14:01 http://fazbfaz.blogfa.com

ostad khoda kheiret bede

یعقوب از بهمیی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 02:35

سلام خسته نباشید
واقعا کامل بود ایشالا که همیشه موفق باشی واسه وب مفیدتون
تشکر یه دنیا

pannad دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 22:37

سلام وب جالبی دارین اموزنده است من یه پایگاه داده دارم ومی خواهم
روی وب انتشار بدم در مورد مناطق ازاد قسمت املاک و سرمایه گذاری چه کارهای میشه انجام داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد